fredag 24 januari 2014

GreenGate vår 2014 & Jeanne d'Arc Living's vårkollektion av kläder

Ja då har vi passerat Formex och vårens varor börjar rulla in.
Först ut var GreenGate och igår kom vårkollektionen av kläder från JDL, kläderna har jag inte packat upp och tittat igenom ännu men de ligger uppe i nätbutiken.
























Just nu så håller jag på och stökar runt i butiken för att få ordning det bra till på söndag då vi öppnar gårdsbutiken igen, här är en liten sneak-peak. Kan säga att det är kaos, utanför bilden, så det blir till att jobba hela kvällen och morgondagen för att få ordning.


























Nu är det bäst att jag fortsätter men först så vill jag fråga och jag hoppas att ni svarar, på vilken av vårens kollektion av lattemuggar som är din favorit?!
Du ser namnet nedanför respektive mugg.





























Ha en fin dag och en härlig helg! / Au Revoir

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar