torsdag 20 november 2014

GreenGate showroom för vår och sommar 2015

Den 7 november var jag ner till GreenGate,  Köpenhamn, för att köpa in vår och sommarkollektionen, en resa till till sol och värme blir det alltid när man kommer in där i showroom på hösten och det är grått och trist ute.
Jag flög ner och insåg då, när jag satt där på planet ovan molnen att jag inte sett solen på väldigt länge, väl nere i Köpenhamn så orkade den leta sig fram. Så jag fick en dag med sol men med krispig höstluft och ett besök i ett somrigt showroom med mycket värme!

Här bjuder jag på bilder från sommarkollektionen (helt oredigerat, direkt från kameran)!


























Första leveransen av vårkollektionen kommer in i mitten på januari till oss!

Men först ska vi ha en härlig julmånad framför oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar